אלי כהן שר המודיעין מבקר בקריית עקרון


02/05/2021 20:06

ביוזמת ראש המועצה חובב צברי, הגיע שר המודיעין ובכירי המשרד לענייני מודיעין והתרשמו מהעשייה הענפה במועצה.

השר לענייני מודיעין אלי כהן, הגיע בשבוע שעבר לפגישת עבודה במועצת קריית עקרון. השר קיבל סקירה מקיפה על פעילות הרשות בתקופת הקורונה לצד האתגרים הבאים, הקמת שכונת חדשה עם 4400 יחידות דיור, הקמת שיטור עירוני והחזרה לשגרה של מתחם העסקים והקניות בילו סנטר.

ראש המועצה, חובב צברי הציג לשר את העלייה בנתוני תלמידי התיכון אשר מבקשים לפנות ללימודים במגמת סייבר בתיכון וביקש להגדיל את מכסת התלמידים כך שדלת הכניסה ליחידות המודיעין של צה"ל תיפתח עבור כמות גדולה יותר של תלמידי קריית עקרון.

השר גם שמח לשמוע על התוכניות לפתיחת מגמת סייבר ורובוטיקה בשכבות ה- ו בבתי הספר היסודיים ומגמת סייבר בתיכון שש שנתי העתיד לקום בקריית עקרון ויצירת שיתופי פעולה עם יחידות מודיעין בצה"ל זאת על מנת לעודד גיוס לשירות משמעותי.

ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי – "אני מברך את שר המודיעין אלי כהן, אשר התפנה מעיסוקיו הרבים להגיע לקריית עקרון ולהתרשם מהעשיה שלנו בימי קורונה לצד האתגרים הבאים. ביקשתי מהשר את התערבותו בקידום התוכניות של השכונה החדשה, השר התרשם מהעשייה החינוכית בתחום לימודי הסייבר, קרש הקפיצה ליחידות העילית של צה"ל, אנו מתחייבים להכין את התשתיות להצלחת הדור הבא".