הסכם הקמת מרכז חדש לצעירים בישוב


16/05/2017 00:19

מרכז הצעירים בקריית עקרון: מקפצה לתושבים הצעירים

ראש המועצה מר חובב צברי חתם עם השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, על הסכם הקמת מרכז חדש לצעירים בישוב.

בחודשים האחרונים נראה כי קריית עקרון בתנופת צמיחה. רק בתחילת החודש דן ראש המועצה עם שר הכלכלה בנושאי פיתוח תעסוקה ודיור ביישוב במסגרת תכנית מע"ר – מרכז עירוני ראשי, והשבוע, חתם ראש המועצה על הסכם להקמת מרכז צעירים חדש בישוב, עם השרה לשיווין חברתי.

בהסכם שנחתם בין ראש המועצה מר חובב צברי לשרה גילה גמליאל, הוחלט על הקמת מרכז חדש לצעירים הנועד לטפל באספקטים שונים בחייהם של התושבים הצעירים ביישוב, בגילאי 18-35. המרכז יציע שירותים רבים הנוגעים לחיי הצעירים, ביניהם אפשרויות תעסוקה, אפשרויות השכלה, דיור תרבות ופנאי.

בקול קורא שנחתם בין השרה לראש המועצה נידונו נושאים שונים הנוגעים למעורבותם של אותם צעירים בקהילה, וקידום זכויותיהם וההזדמנויות הפתוחות בפניהם כצעירים תושבי היישוב.

ראש המועצה, מר חובב צברי: "צמיחת היישוב ופיתוחו למען תושבי היישוב נמצא תמיד בראש סדר העדיפויות שלי. חתימת ההסכם עם השרה גמליאל הוא רק דוגמה אחת לכך. מהקטנטנים ביותר ועד האזרחים הוותיקים, אנו במועצה דואגים כי חיי הקהילה ביישוב יהלמו את צרכיהם של האוכלוסיות השונות. כמי שנולד ובנה את ביתו בקריית עקרון, התחדשות עירונית חשובה לי, שכן אני שואף להשאיר את הדור הצעיר בקריית עקרון ולאפשר לצעירים נוספים לבוא. לשם כך, אנו עומלים על תכניות לבניית כ-250 יחידות דיור במרכז היישוב, לצד בניית שכונה חדשה המונה כ-3000 יחידות דיור. אמשיך לפעול ולקדם נושאים אלו בכל הכוח".