ביקור חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו


27/06/2017 19:05

ח"כ ענת ברקו ביקרה השבוע (26.06.2017) ביישוב ופרשה בפני המועצה את החוקים שקידמה לרווחתם של חיילי צה"ל.

לאחר מספר ביקורי חברי כנסת ושרים ביישוב בחודשים האחרונים, הגיעה השבוע חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו לביקור בקריית עקרון. עם הגעתה לקריית עקרון, ביקרה ח"כ ברקו באנדרטה לזכר חללי מערכות ישראל הממוקמת ביישוב. בהמשך הביקור, סקר ראש המועצה, מר חובב צברי, את הנעשה בקריית עקרון בתחומי הפיתוח, הקהילה והחינוך. במהלך דיון זה, הופתעו הנוכחים לשמוע, כי ח"כ ברקו המחזיקה בדרגת סא"ל במיל' וראש המועצה צברי, המחזיק בדרגת אל"מ במיל' שניהם מכרים ותיקים, שעברו ביחד קורס פיקוד ומטה. לאחר מכן סקרה ח"כ ברקו את שלל הצעות החוק אותם קידמה והנוגעות לחיילי צה"ל, ובעיקר הדגישה את הצעות החוק הרבות אותם היא מקדמת, אשר יסייעו לחיילים משוחררים בחיים האזרחיים. אחד החוקים הבולטים, הינו, חוק ההכרה האזרחית בהכשרות צבאיות, שהקים מנגנון להכרה אוטומטית בקורסים צבאיים לשימוש אזרחי.

חברת הכנסת ברקו, ציינה במהלך הביקור, שהיישוב עשה כברת דרך ארוכה, והיא רואה את שינוי המתחולל בו. עוד הוסיפה חברת הכנסת ברקו כי העובדה, שהיישוב מופקד בידיו של קצין רציני וערכי נותן את אותותיו בתחומים השונים ובעיקר בחינוך וחינוך למצוינות.

ראש המועצה, מר חובב צברי, מסר לנו בתגובה: "כבוד גדול לארח את חברת הכנסת ברקו ביישוב הנפלא שלנו. תמיכתה של ח"כ ברקו חשובה מאין כמוה לצמיחת היישוב ולרווחת התושבים בו. שמחתי לשמוע על שלל הצעות החוק אותה מקדמת ברקו, אשר עשויים להשפיע רבות על נתחי אוכלוסייה גדולים, כקצין בכיר בצה"ל וכמי שמעודד את צעירי קריית עקרון, לשירות משמעותי בצה"ל. אני רואה חשיבות רבה לחקיקה אותה קידמה וממשיכה לקדם חברת הכנסת, ד"ר ענת ברקו.