חובב צברי מנצח ומקבל את אמון הציבור בפעם השנייה


06/11/2018 14:56

בתום יום בחירות מגיעות התוצאות גם בקריית עקרון: חובב צברי גבר על יריביו ויכהן קדנציה נוספת בת 5 שנים.

ספירת הקולות בקריית עקרון הסתיימה רשמית לאחר יום בחירות אינטנסיבי ביותר. יש לציין כי יום הבחירות עבר ללא תקלות מיוחדות, עם התלהבות והשקעה אדירה מצד כל הרשימות. אחוז ההצבעה עמד השנה על  70%.

סיכום תוצאות הבחירות:

חובב צברי ברשימת חצ בתנופה קיבל 1536 קולות, אילן ירימי רשימת הליכוד קיבל 1347 קולות, בצלאל דוד תנועת לב קיבל 1093 קולות, דוד אבו רשימת יד ביד למהפך עם 746 קולות, ואילו אריק חדד שכיהן כראש מועצה בעבר וחזר להתמודדות ברשימת עקרונים זכה ל-525 קולות. דסה קאסהון וטמנו סיטוטאו לא עברו את אחוז החסימה.

חובב צברי ראש מועצת קרית עקרון המכהן בחמש השנים האחרונות נחשב לכריזמטי המדבר בקול ברור ומסביר את תפיסת עולמו לגבי היישוב. חובב שהגיע לחיים הציבורים מהצבא, עת שירת בצבא קבע חלם להפוך את קריית עקרון ליישוב מוביל בתחום החינוך התרבות והספורט ואכן, פעל בדרך זו וקידם את היישוב בתחומים הללו תוך חיזוק מעמדו.

בבחירות אוקטובר 2018 הביע הציבור אמון בחובב לקדנציה נוספת ויחד עם זאת חיזק את מעמדו של אילן ירימי שכיהן כסגן ראש המועצה החל ממחצית הקדנציה זוכה ב-3 מושבים במועצה הבאה, דוד אבו שכיהן כסגן בתחילת הקדנציה זכה ל-2 מושבים ובצלאל דוד זכה אף הוא ל-2 מושבים ואילו אריק חדד למנדט אחד. עתה נותר לחובב צברי להקים קואליציה רחבה ככל שניתן על מנת להמשיך לנהל את קריית עקרון ביד רמה ולהוביל אותה בתנופה.

ראש המועצה מר חובב צברי מסר בתגובה : "אני מבקש להודות לתושבי קרית עקרון שנתנו לי את קולם בפעם השנייה, הציבור הביע את רצונו בקלפיות ואנו נמשיך לשרתו נאמנה. ברצוני להודות לתושבי קריית עקרון היקרים שמימשו את זכותם האזרחית והדמוקרטית. יחד נמשיך להוביל את קריית עקרון שלנו בחינוך, בתרבות, בספורט ובעשייה למען עתיד טוב יותר. ברכות לקהילה המשפחתית האיכותית, משימות רבות עוד לפנינו, התחדשות עירונית, התרחבות היישוב תוך שמירה על איכות ומצוינות."