חוגגים את יום האישה במועצה


08/03/2022 09:04

בסימן "נשים מובילות בחינוך" ציינו בקריית עקרון את יום האישה באירוע פתיחה חגיגי בו גם הופיע הזמר יואב יצחק וחולקו תעודות הוקרה לנשות החינוך ביישוב.

ראש המועצה בירך: "בצל שנתיים של קורונה והאתגרים שהביאה עימה תקופה זו, ערב זה כולו הוקרה לנשות החינוך שלנו ולכל נשות קריית עקרון!". אירועי העצמה נשית נוספים יתקיימו במהלך החודש.

חודש מרץ עמוס וגדוש אירועים יצא לדרך במועצה.

אמש (יום ראשון), צוין יום האישה במועצה באירוע רב משתתפים אשר נערך במתנ"ס תחת הכותרת "נשים מובילות בחינוך", שלל דוכני יצירה ואומנות וארוחת ערב טעימה במיוחד נערך ערב העצמה נשית, זאת במסגרת חגיגות חודש ההעצמה ביישוב.

במסגרת הערב, תושבי ותושבות היישוב חגגו בהופעה של הזמר יואב יצחק, אשר הרקיד את הקהל עד השעות הקטנות ואף זכה לדואט עם לא אחר מאשר ראש המועצה, חובב צברי, שבירך את הנוכחים והזכיר לכולם כי בערב מיוחד זה חשוב להוקיר את הנשים כולן ובמיוחד את נשות החינוך שבמשך כל תקופת הקורונה השקיעו, עשו, ונתנו מעצמן בתקופה של אתגרים, קושי ולא נודע.

נציגות נשות החינוך שקיבלו תעודת הוקרה הייתה מכלל מוסדות החינוך ביישוב, בתי הספר והגנים: לי אדמוני, ורד עזרא שפיר, אסנת דולב כהן, אופירה גואטה, טליה בר, תהילה ג'ראפי, סנדרין אלבאום בוחניק, שולי גאלי, רחלי סויסה, מור דגן ומלכה פרץ.

אירועי ההעצמה הנשית ימשיכו ברחבי היישוב גם בשבוע הבא באירוע סגור לנשים בלבד בו תיקח חלק סיון רהב מאיר ולהקת 'אחותי'.