חוגגים עצמאות 69 בקריית עקרון


07/05/2017 20:00

כ-4000 אנשים לקחו חלק בחגיגות העצמאות בישוב.

כבכל שנה, החלו אירועי יום הזיכרון בקריית עקרון בטקס התייחדות של משפחות הנופלים ברחבת יד לבנים. בהנחייתו המרשימה של יו"ר יד לבנים ביישוב, מר בצלאל מדהלה, חלקו המשפחות השכולות כבוד ליקיריהן, בליווים של רב היישוב, חברי המועצה ואישי ציבור נוספים שהגיעו ללוות דרך שדרת הנופלים לטקס המרכזי באנדרטה היישובית.

בנוכחות רבים מתושבי היישוב, הציגה השחקנית אוסי שיר, תושבת היישוב, את סיפורם המצמרר של שני החיילים בעלי השם הזהה יובל הראל, בטקס שכלל בתוכו גם קטעי שירה ומשחק. לאחר הטקס התאספו רבים מן התושבים לערב שירי לוחמים בהנחייתו של איש התקשורת אלון בן דוד ובליוויו של הזמר ליאור פרחי וזמרים מקומיים נוספים. בין שיר לשיר, ראיין בן דוד את ראש המועצה, מר חובב צברי, ואת בני משפחת אהרוני מהיישוב, שחלקו את סיפור חייו של יקירם יוסף אהרוני ז"ל.

את הטקסים והאירועים שהתקיימו ביום הזיכרון וביום העצמאות שלאחריו ביים מר אופיר חדד, תושב היישוב, והפיקו צוות המתנ"ס המקומי.

במעבר חד מעצב לשמחה, עם תום אירועי הזיכרון, פקדו את מגרש הכדורגל העירוני כ-4000 תושבים בחגיגות בערב יום העצמאות. את האירוע פתח טקס חלוקת תעודות הערכה ליקירי קריית עקרון, ביניהם שלום ירימי ז"ל, שקיבל תעודת הוקרה על פועלו בתחום התרבות. בתחום הקהילה קיבלו תעודות הוקרה על פועליהן הגברת ויקי פירוז, מר אלי נגינה והגברת ארנונה חלבי. עוד במעמד הטקס קיבלה הגברת מרים יוסף תעודת הוקרה על פועלה בתחומי הדת והמסורת, מר בצלאל מדהלה על פועלו בתחום המורשת והגברת רחל עוזרי על פועלה בתחום החינוך.

לאחר הטקס החגיגי עלו להופיע בפני התושבים קבוצות החוגים השונות של המתנ"ס, ביניהם סטודיו סטארג'ים, סטודיו N-Dance, חבורת הזמר הסמבטיון, הלהקה הייצוגית, להקת מחולות תימן ותיאטרון מוצ"ש.
לאחר ההופעות המרהיבות, קולות שירה ושמחה עלו מהקהל כאשר עלתה להופיע הזמרת האהובה ביותר בישראל – ריטה, בהופעה סוחפת של מיטב להיטיה.

במהלך יום העצמאות, משפחות רבות פקדו את פארק שמיר, והשתתפו בהפנינג המשפחות שארגנה מועצת קריית עקרון, וכללה הפעלות לילדים, מתקנים מתנפחים, פינות יצירה וכמובן – הרבה מנגלים.

ראש המועצה, מר חובב צברי: "ימי הזיכרון והעצמאות מזכירים לנו את הזכות הגדולה שיש לנו לחיות פה. ביום הזיכרון הוקרנו את הנופלים וחיבקנו את משפחותיהם, ובעצמאות חגגנו את המדינה יחד עם הקהילה. שמחתי לראות כי רבים מן התושבים לוקחים חלק מדי שנה באירועי הזיכרון, וכן את אלפי התושבים שהגיעו לחגוג עצמאות יחדיו. אני מאחל לכולם, שתמיד נמשיך לחגוג ולשמוח ביחד כקהילה המכבדת ומחבקת את כל חבריה יש לנו בקריית עקרון קהילה משפחתית ואיכותית תודה לכל העוסקים במלאכת הקודש"