טקס יזם השנה 2018


08/08/2018 08:06

כבוד השופט חובב צברי

ראש מועצת קריית עקרון חובב צברי בטקס היזם הצעיר 2018

טקס יזם השנה 2018 הינו אירוע עסקי מרשים ומיוחד, בטקס לקח חלק ראש מועצת קריית עקרון חובב צברי. הטקס התקיים במעמד שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן, מנכ"ל הרשות לחדשנות מר אהרון אהרון, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים – מר רוני צארום ומנכ"לית העמותה בת שבע משה.

תחרות יזם השנה של יוניסטרים הינו אירוע השיא של העמותה ומתקיים זו השנה ה 14. באירוע מציגים 1,000 בני הנוער של העמותה כ 60 מיזמים עסקיים וחברתיים חדשניים ומרתקים. חבר השופטים שופט את המיזמים ובוחר את "היזם העסקי" ו"היזם החברתי" של השנה.

עמותת יוניסטרים הוקמה על ידי רוני צארום יזם ואיש עסקים במטרה לפעול למען צמצום הפערים החברתיים-כלכליים בישראל ולהעניק הזדמנות שווה להגשמה עצמית. העמותה מכשירה את בני הנוער כיצד ליזום ולנהל חברות סטארט-אפ הלכה למעשה.

השנה בחבר השופטים, לקח חלק בטקס ראש מועצת קריית עקרון מר חובב צברי שנבחר לשמש כשופט בתחרות וסיפר "האירוע המרשים מהווה יום שיא של שנת פעילות, במהלכה מאות בני נוער מקימים חברות סטארט-אפ החל משלב הרעיון ועד ללב הפיתוח העסקי. החל מפיתוח הרעיון עד לשלב הצגתו למעוניינים להשקיע במיזם, דבר המצריך התמודדות עם האתגרים והכנת תכנית עסקית פיננסית.
אני מתרגש כל פעם מחדש לנוכח המוטיבציה והרצון להצליח, היום יותר מתמיד יש את האפשרות ללמוד ולקדם מיזמים טכנולוגיים חדשים. מדינת ישראל הפכה למקור ידע המשמש אתה העולם כולו."