ידיד לחינוך בקריית עקרון


11/06/2018 17:38

מימין לשמאל: יונית פוגל רכזת ידיד לחינוך בקרית עקרון, ראש המועצה חובב צברי ואביבה וגנר מנהלת אגף החינוך

עמותת ידיד לחינוך קיבלה את ברכת הדרך להתחיל לפעול בקריית עקרון בשנת הלימודים הבאה. העמותה פועלת בפריסה ארצית ומקשרת בין גמלאים לילדים ומורים בבתי הספר.

החל משנת הלימודים הקרובה תפעל בבתי הספר בקריית עקרון עמותת ידיד לחינוך, שיתוף הפעולה הינו תולדה של חזון משותף בין ראש המועצה מר חובב צברי ומנהלת אגף החינוך אביבה וגנר לבין עמותת ידיד לחינוך.
עמותת ידיד לחינוך, מונה כיום כ- 3000 מתנדבים ברחבי הארץ. אנשי חינוך לצד גמלאי הייטק, עובדים בשרות המדינה, אנשי מדע ,טכנולוגיה וכן מתנדבים מהסקטור הפרטי. המכנה המשותף לכולם הוא הרצון לתרום מזמנם בתחום החינוך. כל מתנדב מוצא את התחום בו הוא מעוניין, ותורם מזמנו החל ממקצועות האנגלית המתמטיקה וכישורי חיים כמו תפירה, סריגה, נגרות חינוך פיננסי ועוד.
בכל יישוב בו מתקיימת הפעילות, מרכז גמלאי מתנדב מקומי, לרוב בעל ניסיון במערכת החינוך. מטרתם של המתנדבים הוא לסייע למערכת החינוך ביישוב לפחות ליום לימודים אחד בשבוע, לצד המורים אך לא במקומם.
מטרה נוספת המושגת בפעילות זו הינה עידוד ערך ההתנדבות, והטמעת עמדות חיוביות וכבוד למבוגר בחברה. וחשוב לא פחות באמצעות פעילות זו התרומה באה לידי ביטוי גם לצד השני התורם לאיכות חייו של הגמלאי.
בימים אלה פועלים בקריית עקרון לגייס מתנדבים נוספים מהיישוב ומחוצה לו על מנת שהיעילות תחל בקרוב.

ממועצת קריית עקרון נמסר בתגובה: "נושא החינוך הינו אחד הנושאים החשובים והמרכזיים בהם עוסקת המועצה, הרצון להעניק לילדינו את המיטב והמרב גרם ליצירת שיתוף פעולה נפלא זה, אנו קוראים לכל מי שמבין ויודע כי ההשקעה בחינוך הדור הבא היא השקעה הטובה ביותר, חינוך תרבות וספורט בונים קהילה."