יום מיוחד למשפחות מיוחדות בקריית עקרון


17/08/2022 17:54

אתמול (יום שלישי) קיימה המועצה המקומית קריית עקרון, יום מיוחד שכולו הוקדש למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

היום שנערך בהובלת האגף לשירותים חברתיים ובשיתוף עם גורמים בקהילה: מנהיגות הורית שותפה, מתנדבי תנועת הנוער "עזרא" המרכז הקהילתי ומתנדבים רבים מהיישוב.

פעילות השיא הקהילתית הייתה מגוונת ומותאמת לילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחתם.

החיוך המואר של הילדים והנחת של ההורים שהשתתפו באירוע היה מרחיב לב, גם העוסקים במלאכה התמלאו מעשיה קהילתית חשובה ומשמעותית ומהווה סימון לבאות.

גם המתנ"ס ועובדיו התגייסו למען האירוע והתנדבו לפעילות וראש המועצה, חובב צברי, ומנכ"ל המועצה, ניסן גז, ביחד עם חברי המועצה הגיעו לקחת חלק בפעילות.

כוכי שלמה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "ערבות הדדית והתנדבות בונים קהילה חזקה! זוהי הזדמנות להודות להוקיר את התורמים והמתנדבים המדהימים שלנו שלקחו חלק מזל פוגל – אמא מדהימה לילד מיוחד ומקסים שפעלה להצלחת האירוע ומגויסת להעלאת המודעות לנושא לאורך כל השנה.

ליונתן צברי עם הלב הענק "מאופק ידין אירועים" אשר תרם דוכנים עם מכונות כיבוד עשירות: פופקורן / גלידה / ברד / וופל בלגי ועוד, ליובל זנדני אושיה שצילמה ותיעדה רגעים של אושר, למור אבנר "מארט סטודיו הפקות צילום" צילומי מגנטים, למאפרות הנפלאות סיגל קובני, אירנה זמנסקי שאפרו והוסיפו צבעים ססגוניים לאירוע, לבני הנוער המדהימים מתנועת הנוער "עזרא" בישוב על סיוע בארגון והפעלת הדוכנים, למירי מליחי ואורית שרעבי על הפעלת תחנת בועות סבון ענקיות, ליחידת ההתנדבות ולמתנדבי היישוב, לאגפי המועצה שסייעו להצלחת האירוע וכמובן לצוות האגף לשירותים חברתיים שיזם את האירוע בהובלת יובל רובין עו"ס שיקום ומוגבלויות, אביבה ישיטו אלמה עו"ס קהילתית ולאיריס שררה רכזת ההתנדבות.

תודה מיוחדת לחובב צברי ראש המועצה שחרט על דגלו עשייה משמעותית ופיתוח שירותים ומענים למען הילדים והמשפחות המיוחדות ביישוב"

יש עוד למה לצפות!