ישראל בת 70


27/04/2018 19:05

עם אלפי תושבים, מופע של הלהקות הייצוגיות בסימן ישראל חוגגת 70, ועוד שלל מופעים חגגה קריית עקרון 70 שנות עצמאות למדינת ישראל.

כ-6500 איש השתתפו בחגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שנערכו בקריית עקרון.

קריית עקרון תמיד ידעה להפציץ כשזה נוגע לחגיגות העצמאות, והוכיחה גם השנה שהיא יודעת להרים מסיבה רצינית כשזה נוגע בלעשות שמח לכבוד המדינה. קריית עקרון חגגה שבעים שנה למדינה בשלל הופעות ומופעים ברחבי היישוב, שכללו הפנינג של דוכנים, אירועי רחוב, ועוד אטרקציות ואירועים שונים הפתוחים בחינם לקהל הרחב.

עם פתיחת ערב יום העצמאות בבמה המרכזית בקריית עקרון, כיכבו על הבמה להקת היפ-הופ, התעמלות קרקע, חבורת הזמר הסמבטיון, להקת מחולות תימן, זמרים מקומיים שהפגינו את כישוריהן. באותו מעמד הוענק לשישה תושבים אות יקיר היישוב, תושבים אשר בלטו בעשייה למען קריית עקרון ותושביה. זיקוקי דינור האירו את שמי הישוב בשעות שונות לאורך המופע ובשלל צבעים. ובמופע המרכזי הופעתו של הזמר אייל גולן הגדול לו חיכו בהתרגשות אלפי התושבים ושרו יחד עמו את שיריו המושמעים רבות.

הסדר מופתי וההערכות בקפידה לא השאירה מקום לטעויות או תקלות ובכך העניקו את האווירה הרצויה והתוצאה המוצלחת הזו. ביום חמישי, יום העצמאות, יצאו תושבים לפארק יצחק שמיר, שם התקיימו מגוון רחב של פעילויות שכלל מתנפחים, פינות יצירה ומתחם מנגלים ועוד.

המועצה נערכה באופן מתוגבר לשמירה על הניקיון, לרווחת החוגגים.

גם טקס יום הזיכרון זכה למחמאות רבות מקרב הנוכחים בכללם ח"כ אבי דיכטר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת. הטקס התקיים במתחם האנדרטה אשר עבר הכנה משמעותית לקראת יום הזיכרון שם נפרסו כסאות לטובת המשתתפים אשר נשבו בקסמה של טליה טל בת ה8 שחלקה עם הנוכחים מונולוג של אחות שכולה, מונולוג שעדין מהדהד באוזני רבים.

ממועצת קריית עקרון נמסר בתגובה : "כיף גדול, תושבי העיר הצביעו ברגליים בהגיעם לבמה המרכזית. לראות את כמות התושבים הגדולה שבאה ונהנתה מבמת בידור איכותית המשלבת אמנים מוכרים מהשורה הראשונה בארץ, וכוחות מקומיים של להקות והרכבים מהיישוב. שילוב זה, נתן מגוון פעילות לכל הגילאים, מילדים דרך בימת הנוער ועד ההורים והגמלאים. תודות לעובדי המתנ"ס העוסקים במלאכה בראשותו של דוד צור מנהל המתנ"ס שאמון על ההפקה, הבימאי אופיר חדד תושב קריית עקרון ועובדי המועצה שהיו שותפים מלאים בכל התהליך, וכמובן תודות לכוחות הביטחון והמשטרה שדאגו שנוכל לחגוג את יום העצמאות בצורה שקטה ומאורגנת לקריית עקרון מגיע את הטוב ביותר"