כבאות והצלה בקריית עקרון


08/05/2018 16:22

את השבוע פתחו בקריית עקרון בפגישת עבודה עם טפסר איציק לוי מפקד תחנת כיבוי רחובות.

איציק לוי מפקד תחנת רחובות וצוותו קיבלו סקירה על אירועי ל"ג בעומר אשר לשמחת כולם עברו בשלום והכל הודות להערכות מוקדמת, הכשרת שטחים והנחיות ברורות בנושא בטיחות אשר הופצו הן על ידי המועצה והן על ידי איגוד הכבאות.
לוי נכנס לתפקיד בחודש ינואר ומכהן כמפקד תחנת רחובות השייכת לאזור מרכז. לוי ששירת בעברו בחיל הים ושימש סגן מפקד דבור, התגייס למערך הכבאות בשנת 1991 בתחנת ראשון לציון וכעבור תשע שנים, בשנת 2000 סיים קורס קצינים בהצטיינות ושימש כראש משמרת וקמב"צ. עוד יצוין כי טפסר לוי היה זה שהוביל את שיתוף הפעולה בין כבאות ישראל ליוון ובאמתחתו כ-27 שנות שירות של עשייה, הצלת נפש ורכוש תוך שמירה על ערכיות ומוסריות.

טפסר משנה לוי: "הביקור נועד לחזק את הקשר בין איגוד הכבאות למועצה המקומית קריית עקרון למען תושביה. הרצון הוא לשפר ולחזק את הקשר עם הקהילה ולהכיר לו מקרוב את עבודת לוחמי האש, על מגוון יכולותיה"

ממועצת קריית עקרון נמסר: "שיתוף פעולה בין המועצה ועובדיה לבין לוחמי האש ומפקדיו הינו מצוין, אנו מברכים את טפסר איציק לוי ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו, הביקור הינו נדבך נוסף להמשך שיתופי הפעולה והגברת המודעות לנושא הבטיחות באש ביישוב ".