מארחים את השרה עידית סילמן


27/06/2023 15:23

מארחים את השרה עידית סילמן וצוות המשרד לאיכות הסביבה בקריית עקרון

היום, יום שלישי (27/6), אירחה המועצה המקומית קריית עקרון את השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן והצוות המקצועי של משרדה.

הפגישה מהווה פגישת המשך, לפגישה שהתקיימה בתחילת השנה עם השרה בלשכתה ביחד עם מנכ"ל המועצה, ניסן גז וראש המועצה, חובב צברי.

בין הנושאים שעלו לקידום מול המשרד, קידום פרויקט ההתחדשות העירונית בלב היישוב הוותיק, להם התנגדו אנשי המקצוע במשרד בעבר בטענות שונות בנושא תחום הרעש של המטוסים החגים מעל היישוב. בפגישה המוצלחת השרה הביעה את תמיכתה בתכנית "אי אפשר למנוע התחדשות עירונית בקריית עקרון בגלל מפגעי הרעש. מסוכן יותר להשאיר את המבנים הישנים במתחמים המיועדים לפינוי בינוי." וביקשה מחברי לשכתה לקדם פגישות בנושא מול הצוות המקצועי על מנת לבחון שוב את הנושא מול אנשי המקצוע וכן שיתפה כי ועדת השרים אף תומכת בהליך ההתחדשות בקריית עקרון.

בסיום הפגישה עם מנהלי המועצה יצאה השרה עם ראש המועצה, המנכ"ל והמהנדסת לשטח המיועד וכן צפתה מתצפית בית נועם בשטחים שיהפכו ל"רובע שדות" עם יישום הסכם הגג.

חובב צברי, ראש המועצה המקומית קריית עקרון: "כבוד גדול לכולנו לארח ביישוב את השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, והצוות שלה, עימם אנו נפגשים בפעם השנייה מאז שמונתה לתפקיד ומקדמים ביחד עימה ועם משרדה את נושא איכות הסביבה בקריית עקרון והאזור. המועצה המקומית קריית עקרון רואה בקידום מתחמי ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות ערך עליון לצד הקמת השכונה החדשה שאמורה להכפיל את היישוב ואנו שמחים לראות בשרה שותפה לחזון שלנו. אנו מברכים על שיתופי הפעולה המתמשכים ומודים לשרה על הזמן שהקדישה לנו"

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן: "אני מודה לראש המועצה, חובב צברי על המקצועיות והמסירות הרבה למען איכות הסביבה ובראש ובראשונה למען איכות החיים של התושבים. בפגישה, שמעתי על הפעילות הנרחבת למען איכות הסביבה במועצה המקומית עקרון, לצד האתגרים הקשים העומדים לפתחה. בסיור הנרחב, נחשפתי למפגעי הרעש, לפגיעה באיכות החיים ולסכנות להם נחשפים תושבים רבים שגרים בבניינים רעועים וישנים שנפגעו כתוצאה מהמפגעים באזור. בעניין זה, בקשתי מאנשי המקצוע של משרדי לקדם מיגונים אקוסטיים למען רווחת התושבים. אמשיך לסייע בקידום שיתופי פעולה ומתן סיוע לראש העיר ולמועצה"