מבוגר משמעותי – הפרויקט הייחודי של קריית עקרון בחינוך


14/06/2022 17:38

במהלך הסגר האחרון הגה ראש המועצה, חובב צברי, את פרויקט 'מבוגר משמעותי', במסגרתו עובדי המועצה לקחו חלק בחניכת ילדיי בתי הספר ביישוב בשלל פעילויות חינוכיות, סיוע בשיעורי בית וליווי רגשי. במפגש סיכום השנה בבית הספר 'אוהל מאיר' הודה הצוות לחונכים וראש המועצה הודיע כי הפרויקט יימשך גם בשנה הבאה: "פרויקט מסוג זה צריך להיות בכל רשות"

במסגרת הפערים אשר נוצרו עקב הקורונה בחינוך ברחבי הארץ והימים הרבים בהם נאלצו התלמידים לשהות בבידודים עקב הנחיות משרד הבריאות, הגה ראש המועצה, חובב צברי, ביחד עם מחזיק תיק החינוך, משה לוי ומנהלת אגף החינוך, אביבה וגנר, את פרויקט "מבוגר משמעותי", פרויקט ייחודי למועצה בו מנהלי האגפים והמחלקות ועובדי המועצה לקחו חלק בחניכה של ילדי בתי הספר 'אוהל מאיר' ו'בן צבי'.

פרויקט 'מבוגר משמעותי' הינו פרויקט ייחודי במסגרתו חנכו עובדי המועצה וליוו את ילדי בית הספר שנבחרו ע"י היועצת והמנהלת לחיזוק תחום הלימודים הן בסיוע בשיעורי בית ולמידה והן בסיוע וליווי רגשי בפעילויות שונות כמו העצמה דרך ספורט, משחקים, קריאה ושיחה.

הבוקר (יום שלישי) נערך מפגש סיכום לפעילות בבית הספר 'בן צבי' ובו סיפרו החונכים כיצד הנתינה למען האחר תרמה להם וביקשו אף להמשיך את המיזם בשנה הבאה. ראש המועצה, חובב צברי, הבטיח כי גם בשנה הבאה יימשך הפרויקט תוך הגדלת מספר החונכים מהמועצה והפעילויות בפרויקט: "הפרויקט מבוגר משמעותי נותן לילדים ערך מוסף שלא תמיד ניתן לרכוש בלמידה רגילה בכיתה, הילדים נחשפים לסיפורים, למישהו שיושב איתם בצורה פרטנית ומאמין בהם ומסייע להם בכל דבר שהם צריכים. אני מאמין כי פרויקט מסוג זה צריך להיות בכל רשות – חינוך תרבות וספורט בונים קהילה, הילדים שלנו הם חלק מהקהילה שלנו ואני מאמין כי הפרויקט מחזק אותם ואותנו!"