מהפכת הרכב השיתופי מגיעה לקריית עקרון


26/06/2022 14:28

ועכשיו סיטי-קאר במחירים נוחים לתושבי קריית עקרון

היוזמה התחבורתית הירוקה יוצאת לדרך: השכרת רכבים לפי שעה, שירות עצמי וזמין 24 שעות ביממה וחניות ייעודיות ברחבי המועצה.

ראש המועצה חובב צברי: "זהו צעד נוסף במגמה שלנו ליצור שיתופי פעולה למען התושבים, במטרה לשפר את איכות החיים, להקל על הפקקים ולשמור על כדור הארץ"

קריית עקרון מצטרפת למהפכת הרכב השיתופי, בקרוב תושבי המועצה יוכלו לשכור רכב לפי יום או שעה, בכל זמן ולאסוף אותו מאחת התחנות הייעודיות הפרוסות ברחבי המועצה.

הרכב השיתופי מהווה פתרון קל ונוח למגוון סיטואציות. לדוגמא: מי שאינו מחזיק רכב פרטי מחוסר כדאיות כלכלית או מטעמי שמירה על איכות הסביבה ונזקק לרכב לנסיעה דחופה או אם הרכב במוסך או נמצא אצל בן/בת הזוג.

ההרשמה לשירות היא קלה, מהירה וללא התחייבות. לאחר ההרשמה, ניתן לבצע השכרה באפליקציה או באתר, בכל שעות היממה. המערכת מאתרת את הרכב הזמין הקרוב ביותר למיקום המבוקש ושולחת קוד סודי בעזרתו ניתן להפעיל את הרכב ולהתחיל בנסיעה.

חברות הרכב השיתופי נושאות בעלויות תחזוקת הרכב והאפליקציה ואילו הלקוחות משלמים רק עבור הנסיעה עצמה. ניתן לבחור בין שני מודלים – מודל שעתי ומודל יומי בו מתבצע מראש תשלום ל- 24 שעות השכרה ו- 150 ק"מ לנסיעה.

לטובת המהלך נבחרו שני זכיינים – הראשון הוא "סיטי קאר", עם מעל ל-30,000 לקוחות ומאות רכבים הפרוסים בעשרות ערים בכל רחבי הארץ, הן בערים גדולות ומרכזיות והן במועצות ויישובים בפריפריה הצפונית והדרומית. השני הוא "שלמה סיקסט Share" שמציע מודל השכרה ל-24 שעות ללא דמי מנוי חודשיים או התחייבות ארוכת טווח ומאפשר שימוש גם לנהגים צעירים וחדשים עם ותק של שנה על הכביש.

מיקום 1 – מול הרצל 80 (מול מרכז מסחרי בדרי)

מיקום 2 – בחזית הרצל 34 (בחזית חנויות מתחם מרכז מסחרי)

ההשקה צפויה בתחילת ינואר 2022.