מופע ענק בצל הטרגדיה


23/08/2023 20:42

קריית עקרון ציינה את סוף החופש הגדול במופע ענק בצל הטרגדיה שנפלה על היישוב "הערב הזה לזכר תמיר מזרחי ז"ל"

מעל לאלף איש הגיעו לערב סיום חופשת הקיץ, במסגרת 'בימות פיס' ובהופעת ענק של הזמר בניה ברבי.

ראש המועצה, חובב צברי הקדיש את הערב כולו לזכרו של תמיר מזרחי ז"ל, שנהרג בתחילת השבוע בתאונה טרגית ומצערת: "את הערב נפתח בדקת דומייה לזכרו של תמיר"

מעל לאלף משתתפים לקחו חלק באירוע הקיץ הגדול בקריית עקרון שהתקיים ביום שלישי (22/8), השבוע, בערב בניצוח המרכז הקהילתי ביישוב, בשיתוף אגפי המועצה ומפעל הפיס הופיע הזמר בניה ברבי הידוע בלהיטיו הרבים והמגוונים.

הערב התקיים ברגשות מעורבים שכן בתחילת השבוע טרגדיה כבדה ירדה על היישוב עם מותו של תמיר מזרחי, צעיר בן 16, בן היישוב שנהרג בתאונת אופניים.

ראש המועצה חובב צברי, שיתף את משפחת מזרחי, בלבטים שעטפו את המועצה עם המשך קיום האירוע על פי התכנית וקיבל מהמשפחה את ברכת הדרך לקיום האירוע, להנצחת זכרו של תמיר שאהב מוזיקה.

האירוע נפתח בנאומו של ראש המועצה שהקדיש דקת דומייה לזכרו של תמיר וכן שיתף את הקהל בקושי להמשיך לצד הטרגדיה וביקש מתושבי היישוב לנהוג ולרכב בזהירות: "ימים אחרונים לסיום חופשת הקיץ, אני מבקש מכם שמרו על עצמכם, תנהגו בזהירות, תרכבו בזהירות ועל פי הכללים"

הזמר בניה ברבי הלהיב את ההמונים שהגיעו ואף שיתף כי ביקר יחד עם ראש המועצה את המשפחה וניחם אותם רגע לפני העלייה לבמה: "הערב הזה לעילוי נשמתו של תמיר". השיר 'קרן שמש' הוקדש למשפחת מזרחי.

תודתנו למיזם בימות הפיס לאגף התשתיות והביטחון במועצה ולמשטרת ישראל.

המועצה מאחלת לתושבים המשך קיץ מהנה ובטוח!