מכרז של החברה הכלכלית: רכזת לשכה לחברה הכלכלית לפיתוח קריית עקרון


24/08/2023 15:35

מכרז חיצוני מס' 13/23

היקף משרה: 100% 8:00-16:30 (משרת אם- 8:00-16:00) כפוף לשינויים ע"י מנהל החברה הכלכלית

כפיפות: מנכ"ל החברה הכלכלית

אופן ההעסקה: בהתאם לרמות השכר בתאגידים עירוניים

תיאור התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה הכלכלית.

עיקרי התפקיד:

  1. מזכירות – לרבות מתן מענה טלפוני ופרונטלי לתושבים / לקוחות / ספקים, קבלת קהל, ניהול מספר יומנים במקביל, תיאום ישיבות מרובות משתתפים.
  2. טיפול בפניות – רישום ומעקב בדו"ח אקסל, מיון והעברה לגורם המטפל, דיווח שבועי למנכ"ל החברה.
  3. ניסוח והקלדת מסמכים, הדפסות / מיילים / צילומים / תיוקים, לרבות טיפול בדואר יוצא / נכנס.
  4. אדמיניסטרציה שוטפת – לרבות הזמנת ציוד משרדי וכיבוד, בקרה על ניקיון ותקינות המשרד הכוללת הזמנת אנשי מקצוע לטיפול בתקלות, התנהלות מול ספקים, מעקב אחר חשבוניות.
  5. ארגון כנסים ואירועים לרבות השתתפות בהם, גם בשעות הערב.
  6. מתן מענה לעובדי החברה – תיאום פגישות, הכנת מסמכים.
  7. סיוע בניהול המדיה הדיגיטלית.
  8. כל משימה נוספת שתוגדר על ידי מנכ"ל החברה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  1. שליטה טובה בתוכנות אופיס – אאוטלוק / וורד / אקסל / פאוור-פוינט, Canva
  2. סדר וארגון.
  3. ייצוגיות ושירותיות
  4. הקשבה וסובלנות – עבודה מול בעלי עניין מגוונים (עובדי הרשות המקומית, יזמים, תושבים).
  5. נכונות לעבודה מאומצת ושעות פעילות ממושכות ולא שגרתיות (בכפוף לתשלום שעות נוספות).
  6. כושר ביטוי טוב מאוד, בכתב ובעל פה.

תנאי סף:

השכלה:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 31 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012- באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן, או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) או בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

ניסיון:

  • ניסיון בתפקיד מזכירותי, אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות – חובה.
  • ניסיון בניהול לשכה – יתרון.

התאמות:

מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה למשרה ובלבד שיפרט בטפסי המועמדות שיוגדו על ידו את ההתאמות הנדרשות שלו בצירוף מסמכים או חוו"ד מתאימה לעניין זה.

ייצוג הולם:

עדיפות בקבלה למשרה תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת מועמדות:

על המועמד/ת העונה לדרישות התפקיד להגיש את הצעתו/ה על גבי הטפסים הייעודיים להגשת מכרזי כוח אדם בצרוף קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה, רישיון נהיגה בתוקף, ניסיון, המלצות וכל המסמכים הנדרשים בגוף המכרז לעיל.

טלפון לבירורים: 08-6228854

את ההצעות יש להגיש עד לתאריך 13/9/2023 בשעה 23:59.

  • רק מועמדים העונים לדרישות המשרה יוכלו להשתתף במכרז.
  • המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.
  • המשרה מתוקצבת ע"י רשות מקרקעי ישראל

בכבוד רב,
שלומי לוי
מנכ"ל החכ"ל