מנציחים את זכרו של נועם צברי ז"ל


12/06/2022 13:09

ראש המועצה, חובב צברי, הגיע לשעת סיפור מיוחדת בבית הספר 'אוהל מאיר' במסגרת פרויקט 'דרכי נועם' המנציח את זכרו ודרכו של נועם צברי ז"ל, תושב המועצה, חלל צה"ל שנפל בהיותו בן 19.

נועם צברי ז"ל, יליד 1989, ותושב קריית עקרון, בנם של אביבה ומשה נפל בהיותו בן 19 במהלך אימון נ"מ ב-06/02/2008, במפתיע לאחר שלא הרגיש טוב במהלך האימון. נועם גדל כל חייו בקריית עקרון ולמד בבית הספר 'אוהל מאיר'. מאז פטירתו משקיעה המשפחה מאמצים רבים בהנצחתו ובהנצחת דרכו, דרך ארץ וענווה.

במסגרת פרויקט ההנצחה בבית הספר אוהל מאיר הנקרא 'דרכי נועם' נחשפים תלמידי בית הספר לסיפורו האישי של נועם ולהליכותיו הנעימות ולומדים כיצד כל אחד ואחת מהם יכולים גם הם להשפיע על האחר בנתינה ובנועם.

תלמידי שכבה ג' בבית הספר עסקו בחודש האחרון בפעילויות שונות סביב הפרויקט בהם יצירה של "פתקי נועם" – פעילות משותפת של הורים וילדים שכתבו כל אחד על פתק אילו דברים הם לוקחים על עצמם מגישתו של נועם לעולם וכן כיתוב על גבי חלוקי נחל על דרכיו של נועם.

הבוקר (יום ראשון) הגיע ראש המועצה, חובב צברי, לחלוק כבוד לפרויקט המרגש ולכבד את משפחת צברי בהקראת שעת סיפור לתלמידי שכבה ג', מהספר "הסוד של נועם" המבוסס על סיפור אישי של נועם מהצבא שהיווה השראה לספר שכתבה אורית רז. במעמד המרגש השתתפו בנוסף להוריו של נועם גם אחותו, שמרית ואחייניתו, הלומדת בכיתה ג' באוהל מאיר וקרויה על שמו 'אחינועם'.

בסיום ההקראה של הספר סיפר ראש המועצה, חובב צברי על היכרותו האישית עם נועם ועל השיחה שניהל איתו לפני גיוסו לצבא וכן הבטיח כי המועצה תמשיך לשמר את זכרו וללוות את המשפחה.