כוכבים על המגרש


21/05/2017 21:19

קריית עקרון אירחה את משחק ההוקרה המסורתי לזכרו של עו"ד אשר עוקבי ז"ל

זו השנה השלישית ברציפות שקריית עקרון עורכת את משחק ההוקרה לזכרו של עו"ד אשר עוקבי ז"ל – יו"ר מכבי קריית עקרון ומ"מ ראש המועצה. בדומה לשנים קודמות, המשחק משך אליו שחקני עבר וכוכבי בידור רבים שהגיעו לכבד את זכרו ופועלו של עוקבי ולהשתתף בחגיגה.

את המשחק הובילו נבחרת הוותיקים של ישראל, הנמצאת בעיצומן של ההכנות למשחקי המכביה בקיץ הקרוב, מחוזקת בגדולי השחקנים דוגמת רונן חרזי, ניר שיקווה, נצח מסובי, יוסי שושני, ישראל כהן , סתיו אלימלך והשוער רועי אברג'ל. אל סוללת השחקנים המכובדים הללו, הצטרף הזמר אייל גולן וסטנאפיסט שאול בדישי. מנחי תכנית הרדיו "בוקר ספורט" סלוצקי ודומינגז. גם לממשלת ישראל היה ייצוג מכובד, השר איוב קרא שהכיר מקרוב את פועלו של אשר עורקבי ז"ל ואת אהבתו הדגולה לכדורגל, נשא דברים בשבחה של קריית עקרון והשתתף בצער המשפחה על אובדן יקירם.

גם בגזרת השופטים והמנחים היה אפשר למצוא אישים מוכרים ומכובדים, דוגמת השופט הבינלאומי אלי חכמון, שחלק כבוד לעוקבי ושפט במשחק, וכן את הערב, הנחה פרשן ערוץ הספורט האגדי רז זהבי, שהרים את האווירה והלהיב את הקהל.

מחלקת הספורט של קריית עקרון, בראשות מנהל המחלקה מר פיני עייש, הובילו את הקמת האירוע בעזרתם של שחקן העבר ורכז ליגת הוותיקים מר אדי שרעבי, יו"ר מכבי קריית עקרון מר איתן כהן, מנהל מחלקת הוותיקים של ישראל מר ירון בר-לב וכן מר עופר עוקבי, בנו של עו"ד אשר עוקבי ז"ל.

מר פיני עייש, מנהל מחלקת הספורט בקריית עקרון: "אני נרגש מאוד וגאה שנפלה בחלקי הזכות להוביל את הפקת המשחק לזכרו של אשר היקר זו השנה השלישית ברציפות. המשחק השנה מהווה המשך ישיר למסורת שהתחלנו ואנחנו גאים שגם השנה המשחק המסורתי מושך לקריית עקרון רשימה מכובדת של שחקנים, זמרים, כוכבים ואורחים מכובדים".
אדיב שרעבי רכז ליגת הוותיקים: "במשחקים הקודמים הצלחנו להנציח בצורה מכובדת ביותר את זכרו ופועלו של אשר עוקבי זכרו לברכה ואני בטוח שגם השנה נצליח לגרום הנאה למשפחת עוקבי, לתושבי קריית עקרון, לאורחים ולשחקנים. כיף גדול להיות חלק מההפקה של אירוע בקנה מידה כזה."
חובב צברי ראש המועצה: "זוהי השנה השלישית שאנו מקיימים אירוע לזכרו של אשר עוקבי זכרו לברכה. אשר היה איש ציבור יקר ומיוחד, היה לי העונג לעבוד לצדו כאשר כיהנתי כיו"ר ועדת הנוער, אני גאה על מפעל ההנצחה הזה המתקיים שלוש שנים. בהחלט אירוע מכובד אך בעיקר מכבד את זכרו של אשר שהישוב היה יקר ללבו.