מתקדמים לפרס חינוך ארצי


01/01/2023 14:24

לאחר שקריית עקרון זכתה בפרס החינוך הרשותי במחוז מרכז, היא הוגשה להתמודדות גם על הפרס הארצי, הבוקר (יום ראשון) ביקרה ביישוב מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, הגב' ורדה אופיר, והתרשמה מהנעשה בחינוך בשטח. ראש המועצה שחרט על דגלו את נושא החינוך פתח את השנה האזרחית החדשה בביקורה של מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך זאת לאחר שהרשות זכתה בפרס חינוך מחוזי ובימים אלה מתמודדת לפרס חינוך ארצי.

לפני כחודש הכריז משרד החינוך על קריית עקרון כזוכה בפרס הרשותי בתחום החינוך לשנת הלימודים תשפ"ג. במכתב ההכרזה נטען כי הרשות נבחרה בגלל עבודתה החינוכית, יוצאת הדופן, עבודה המקדמת ומיישמת, הלכה למעשה, את הערכים המובילים של המחוז בתחום החינוך: חינוך מתוך "הוגנות", "ערבות הדדית", "מנהיגות ערכית" ו"אחריות" אמיתית בשדה החינוכי. אימוץ ערכים אלו, על פי משרד החינוך, מאפשרים לתת לכל ילדה וילד את המענה המותאם ביותר לצרכיו וליכולותיו, תוך שמירה על עקרונות השוויון וההוגנות.

הבוקר, הגיעה לביקור בבית הספר 'בן צבי', מנהלת המחוז, ורדה אופיר, על מנת לראות בשטח את כל הנושאים אשר הוצגו בפרזנטציה בפני הוועדה על ידי הרשות. במהלך הביקור בבית הספר סיפר ראש המועצה, חובב צברי, על התכניות השונות והאקלים החינוכי, ומנהלת בית הספר, אסנת דולב, הציגה את מוזיאון התרבות אשר נמצא בתחומי בית הספר וסיפרה על העבודה הבין דורית של התלמידים ביחד עם הסבים והסבתות לאור השנה.

במהלך החודש הקרוב יגיעו חברי ועדה נוספים לביקורים במוסדות החינוך ברחבי היישוב ובחודש פברואר תציג המועצה שוב בפני הוועדה בשלב הסופי של התחרות.

שיהיה לנו בהצלחה!