ניצב אברהם ביטון מבקר במועצה


04/12/2022 20:16

"אתם גרים בגן עדן!" – כך אמר מפקד מחוז מרכז, ניצב אברהם ביטון, בביקור מיוחד שערך במועצה.

ירידה בפשיעה ו-30% ירידה באירועי האלימות, אלו הנתונים שהציגו בביקורם מפקד מחוז מרכז, ניצב אברהם ביטון, תנ"צ רונן אבניאלי ומפקד תחנת רחובות דודי מירון.

במסגרת פגישה מורחבת שהתקיימה היום עם ראש המועצה, חובב צברי, ביחד עם השוטר הקהילתי, אורן שלום, מנכ"ל המועצה והמנהלים, הציגו נציגי המשטרה את נתוני הפשיעה והאלימות ביישוב בשנה החולפת.

מפקד המחוז ציין את הירידה המשמעותית בכ-30% באירועי האלימות והפשיעה ברחבי היישוב וציין כיצד קריית עקרון הוא יישוב בטוח שטוב לחיות בו: "יישובים אחרים יכולים לקנא בכם!" ראש המועצה ציין בפני האורחים את המשמעות של חיזוק הביטחון במרחב הציבורי בעיקר בסופי השבוע עם הגודש אשר נוצר באזור מרכז הקניון בילו סנטר ועקרון 2000.

נציגי המשטרה הסכימו כי בסופי השבוע יש לחזק את הביטחון במרחב היישובי וסיכמו להמשיך ולהוביל את הביטחון היישובי ולהקים שיטור עירוני בתמיכת המשטרה.

ראש המועצה, חובב צברי: "אני מודה לאורחים היקרים – יש לנו מקום של כבוד לשוטרים בארץ ובמיוחד לשוטר הקהילתי שלנו אורן שלום שעושה כבר מעל לעשור עבודת קודש ברחבי היישוב. ביטחון אישי לפני הכל! נמשיך להשקיע להוביל ולדאוג לביטחונכם."