נערכים לצמיחת היישוב


25/04/2022 17:27

ראש המועצה והמנהלים יצאו לסיור למידה בעיר אופקים!

לקראת התרחבות היישוב, הקמת השכונה החדשה, ההתחדשות העירונית והקמתו של בית הספר התיכון ביישוב, יצאו היום (יום שני 25/4) ראש המועצה, המנכ"ל וצוות המנהלים לסיור למידה בעיר אופקים שעברה לא מזמן תהליך צמיחה זהה. ראש המועצה, חובב צברי: "מפגשים מסוג זה הכרחיים וחשובים למען למידה, צמיחה והפרייה משותפת זאת למען עשייה פרודוקטיבית לתושבים"

לאחר סיפוח 477 דונם לשטחה ותכניות הצמיחה המקודמות בימים אלה לשכונה החדשה ולהתחדשות העירונית יצאו ראש המועצה, חובב צברי, מנכ"ל המועצה, ניסן גז וצוות המנהלים ללמידת עמיתים באופקים שצמחה משמעותית בשנים האחרונות עם הקמת שכונה חדשה וכניסה של זוגות צעירים לעיר.

איציק דנינו, ראש עיריית אופקים, אירח ביחד עם צוותו הבכיר את צוות המועצה. המפגש הפורה החל בפגישת היכרות בה כל אחד הציג את עצמו ותחום אחריותו ברשות, לאחר מכן המשיכו המנהלים ומקביליהם לפגישות אישיות של למידה וסיורים בה למד כל מנהל מחלקה ממקבילו כיצד מבוצעת העבודה השוטפת וכן נחשפו לפרויקטים מיוחדים כל אחד בתחומו.

בסיור ברחבי אופקים נחשף צוות המועצה למבנה הקאנטרי החדיש באופקים תוך הבשורה שהוא הביא לשכונה הוותיקה בעיר והמיתוג האזורי שנעשה לו. בהמשך לקראת הקמתו של התיכון בקריית עקרון ביקר הצוות גם בבית הספר החדיש "רגבים" הפועל תחת חזון חדשני ומתקדם תחת תכנית פדגוגית מודרנית ועכשווית אותה רוצה המועצה ליישם גם בבית הספר החדש שיקום.

ראש המועצה חובב צברי בירך את המארחים והסביר את משמעותו הרבה של ביקור מסוג זה: "מפגשים מסוג זה הכרחיים וחשובים למען למידה, צמיחה והפרייה משותפת זאת למען עשייה פרודוקטיבית לתושבים הן של אופקים והן של קריית עקרון. אני מודה לידידי היקר, איציק דנינו וצוותו הנהדר על האירוח ממנו למדנו המון ויצאנו עם הרבה תובנות לקראת צמיחת היישוב שלנו, ההתחדשות העירונית, הקמת השכונה החדשה והקמתו של התיכון החדש."

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו הוסיף: "שמחנו לארח בעיר את ראש מועצת קריית עקרון, חובב צברי היקר, ומטה המועצה. סקרנו את ההתפתחות שעוברת אופקים בשנים האחרונות, ושמחנו לתרום מהידע שלנו – וגם ללמוד מהם. חשוב היה לנו שכל מנהלי האגפים בעיריית אופקים יפגשו עם מקביליהם במועצת קריית עקרון, לשם הפריה הדדית. שמחנו גם לצאת יחד לסיור מלמד בבית הספר רגבים באופקים, בו יכולים היו האורחים להתרשם מבית ספר חקלאי חדשני. אני מודה לחובב היקר וצוותו על הביקור החברי והמקצועי ובטוח שעוד נשתף פעולה רבות בעתיד".