סגן שרת החינוך, מאיר יצחק הלוי, הגיע לביקור במועצה המקומית קריית עקרון


11/07/2022 15:46

ראש המועצה חובב צברי ומנכ"ל המועצה, ניסן גז פגשו את סגן השרה בבית הספר 'אוהל מאיר' בה קיבלו תלמידי כיתה ב' מבית הספר את סגן השרה בשירה ובריקוד כששיאה של ההופעה נרשם בשיר מרגש במסגרת פרויקט בן דורי בבית הספר. לאחר ההופעה שוחח סגן השרה עם הילדים על הפרויקטים המיוחדים בבית הספר, בהם פרויקט החלל שזכה להיכלל בתכנית החלל של איתן סטיבה.

שיאה של ההופעה נרשם בשיר מרגש במסגרת פרויקט בן דורי בבית הספר

מנהלת בית הספר טליה בר הציגה בפני סגן השרה את התכניות הייחודיות הפועלות במסגרת בית הספר בהן תנועות הנוער ופרויקט מבוגר משמעותי. בסיום הסיור המרתק בבית הספר המשיכו ראש המועצה וסגן השרה לבית נועם. במפגש בבית נועם השתתפו נציגי המתנ"ס ומנהלי המועצה – הוצגה לסגן השרה המצגת בנושא קריית עקרון וחזון המועצה עם הפנים לעתיד הבנייה וההתחדשות וכן הפעילות המורחבת של המתנ"ס ביישוב תוך הייחודיות של קריית עקרון כיישוב עם קהילה פעילה.

ראש המועצה בירך את סגן השרה על ביקורו: "כבוד גדול לנו שמאיר יצחק הלוי מבקר בקריית עקרון, עוד בעודו היה ראש עיריית אילת תכניות רבות שיישם בעירו הפכו למודל לערים אחרות, אני מקווה כי יצאו מכאן שיתופי פעולה התומכים בקריית עקרון ובקהילה שלה"

בסיום המפגש בירך סגן השרה את ראש המועצה ואת העובדים: "זכיתי להכיר יישוב עם אווירה ייחודית ומיוחדת ועובדים שליבם נמצא במקום הנכון"