עדכון רשמי מועצת קריית עקרון


18/05/2021 18:38

תושבות ותושבים יקרים,
אנחנו נמצאים בתוך מערכה צבאית. היום, מסתיימים ארבעה ימי חג ולמרות תחושת החג, המערכה לא הסתיימה וסכנת הרקטות קיימת ומוחשית.

למרות שכולנו מכירים את הנחיות פיקוד העורף, הקדישו כמה דקות לשנן אותן ולהעביר לבני המשפחה, החברים והשכנים, ככה נציל חיים.

הנחיות פיקוד העורף מאזנות בין הצלת חיים לשגרת חיים ומבוססות על הערכות מצב המתקיימות באופן שוטף. השקט בין מטח למטח עלול לתעתע. גם אם אין ירי למשך זמן, הסכנה עדיין קיימת ואל לנו להקל ראש. אנו נמצאים במערכה שהאזרחים הם חלק בלתי נפרד ממנה.

מומלץ להימנע מיציאה שלא לצורך לשטח פתוח ובכל מקרה להקפיד על הגבלות ההתקהלות.

לכל אחד קיים מרחב מוגן בכל מקום בו הוא נמצא – כל אזרח נדרש לפעול על פי "הכי מוגן שיש" תוך התחשבות במיקומו (שטח פתוח/מבנה), במיגון הקיים, בזמן הכניסה למרחב המוגן וביכולתו להגיע בפרק זמן זה למרחב המוגן.

בעקבות מספר אירועים של שריפות במקלטים אנו חוזרים ומדגישים – במידה ועדיין קיים ציוד אישי במקלט המשותף או הציבורי, יש לפנות אותו במהרה.

המערכה שאנו חווים מחייבת את כולנו לערבות הדדית. במידה ואתם מכירים בסביבתכם אדם בעל מוגבלות או נכות כלשהי, בדקו לשלומו, וודאו כי הוא מכיר את ההנחיות והאם הוא זקוק לסיוע.

אין להתקהל באזור אירוע, וחשוב להתרחק מחפצים לא מזוהים או מרקטה המונחת על הקרקע. בכל מקרה של זיהוי נפל חשוד או כל חפץ לא מוכר אחר על הקרקע – מתרחקים מיד, מרחיקים אנשים מהמקום ומדווחים למשטרת ישראל בטלפון 100.

כלל צוותי החירום של המועצה נמצאים בכשירות מלאה, מצוידים ופועלים על מנת להבטיח את מלוא הביטחון והמשך השירות לתושב.

לכל ההנחיות העדכניות

להצטרפות לקבוצה קריית עקרון – עדכונים 3 – קבוצה רשמית של מועצת קריית עקרון לעדכונים שוטפים על כל הנעשה בישוב.

שלכם,
חובב צברי,
ראש המועצה