עובדי המועצה התגייסו למען חודש המאבק באלימות נגד נשים


08/11/2021 16:11

עובדי המועצה בקריית עקרון יצאו הבוקר לקחת חלק בקמפיין המאבק באלימות נגד נשים במסגרת חודש המודעות לנושא: "אומרים לא (!) לאלימות נגד נשים!"

מידי שנה מציינים במהלך חודש נובמבר את חודש המודעות לאלימות נגד נשים, במסגרת החודש העלתה המועצה קמפיין הסברה משמעותי וחשוב בנושא ברחבי היישוב וכן קיימה מספר אירועים וסדנאות העצמה כמו סדנת מוגנות אישית שהתקיימה שבוע שעבר.

הבוקר התכנסו כל עובדי המועצה ברחבת מבנה המועצה עם חולצות שחורות ועליהן הכיתוב: "אומרים לא לאלימות!" מנהלת מחלקת החינוך, אביבה וגנר בשיתוף מנהלת עיר ללא אלימות, סיגי מהצרי, הובילו את הפעילויות סביב חודש המודעות וקידמו את הנושא ברחבי המועצה.

במסגרת חודש המודעות התקיימו מספר אירועים כמו סדנת מוגנות אישית שהתקיימה בשבוע שעבר לאימהות ובנות במסגרתה תודרכו המשתתפות כיצד להגן על עצמן במקרה של אלימות או תקיפה. וכן עתידים להתקיים אירועים נוספים כמו הרצאה בנושא יצירה נשית שתתקיים הערב (ב') ותהיה פתוחה לקהל הרחב וכן הרצאה נוספת של גלעד האן אשר תתקיים ב-8/12 בנושא בריונות ומוגנות ברשת.

ראש המועצה, חובב צברי, יצא בקריאה: "מדובר בנושא שחשוב לקדם את המודעות אליו. חשוב שנמגר את האלימות בחברה שלנו בטח ובטח בתוך המשפחה. כל אחת צריכה לדעת שבמקרה בו היא סובלת מאלימות יש לה לאן לפנות, אנחנו כאן למענה והיא לא לבד!"

אם אתן או מישהי שאתן מכירות סובלת מאלימות במשפחה אנו מזמינים אתכם לפנות למספר 08-6992877