צופים לעבר העתיד – שר התקשורת, יועז הנדל ביקר בקריית עקרון


21/06/2022 17:01

ראש המועצה, חובב צברי, אירח היום (שלישי) את שר התקשורת יועז הנדל ונציגי לשכתו, במהלך הביקור הדגיש השר את חשיבות פרויקט הסיב האופטי במועצה וסיפר על הרפורמה שאמורים לעבור בדואר ישראל.

שר התקשורת יועז הנדל, הגיע ביחד עם נציגי לשכתו לביקור במועצה המקומית קריית עקרון. ראש המועצה, חובב צברי, אירח את השר בפגישה מורחבת בה נכחו, סגן ראש המועצה, אילן ירימי, מחזיק תיק החינוך, משה לוי, יו"ר הנהלת המתנ"ס, נועם אהרון וכן מנהלי המועצה השונים.

במהלך הביקור הוצג לשר הסיפור של היישוב: מהקמת היישוב ועד לימינו וכן הוצגו התכניות הרבות עליהם שוקדת המועצה בימים אלה: התיכון החדש, מרכז הגיל הרך, תכנון השכונה החדשה וההתחדשות העירונית. כשר הממונה על נושא תשתיות התקשורת הוצגה בפניו חשיבות פרויקט התקנת הסיב האופטי ביישוב. פרויקט אותו המועצה מקדמת בימים אלה ואף נבחר קבלן מבצע שיחל את עבודתו ממש בקרוב.

לאחר אירוח צהריים אותנטי, יצאו ראש המועצה והשר לסיור בבית הספר 'בן צבי', בו הציגו ילדי בית הספר את המוזיאון התרבותי, את חדר המחשבים המתקדם והופיעו בפני השר בשיר עם מסר על קהילה ואחדות. לאחר הביקור בבן צבי המשיך הסיור ל'בית נועם' משם צפו השר וראש המועצה על שטח השכונה החדשה – עם הפנים לעתיד!

ראש המועצה, חובב צברי: "תודה רבה לשר על ביקור ידידות אמיתי וכן וכמובן על ההקשבה שלו בנושאים הקשורים למשרדו. ממשיכים לקדם את היישוב בכל הכוח!"