קיץ חם בקריית עקרון עם מגוון אירועי חופשת הקיץ


12/07/2021 20:55

לאחר שבשנה שעברה כולנו היינו בריחוק חברתי, המועצה המקומית קריית עקרון חוזרת לחגוג את חופשת הקיץ עם תושבי היישוב עם מגוון רחב של אירועים ופעילויות.

ראש המועצה, חובב צברי: " אני נרגש וגאה לפתוח את חגיגות הקיץ שישאירו לתושבים שלנו, טעם מתוק לשנה הבאה".

במועצה המקומית קריית עקרון דאגו לתושבים והפיקו מגוון רחב של אירועים מיוחדים ופעילויות לחודשי חופשת הקיץ ביוזמת מתנ"ס 'שבשבט' ביישוב.

יריית הפתיחה של אירועי הקיץ התקיימה בשבוע שעבר באירוע נינג'ה אקסטרים לגילאי 12+ במגרש הכדורגל היישובי בו השתתפו רבים מילדי היישוב. במקביל למתחם הנינג'ה, הוקם מתחם חיסונים לבני נוער, שהגיעו באישור הוריהם להתחסן לטובת בריאות הציבור.

אחד האירועים המרכזיים של הקיץ יהיה, הפנינג חגיגת הקיץ, שיתקיים ב- 21.07.2021 במתנ"ס בכיכובם של האומנים המוכרים והאהובים – אודי ואביעד וגם של ראשית הילדה הנצחית. ההפנינג המיועד לכל המשפחה, ייפתח עם המופע המוזיקלי הסוחף של ראשית עם שירי קיץ מקפיצים, ריקודים והרבה שמחה ואחריה, יעלו הצמד אודי ואביעד למופע בידור מוסיקלי מצחיק במיוחד.

לילדי היישוב מחכה קיץ חווייתי במיוחד עם עוד אירועים מיוחדים והפעלות מהנות ובניהם, בוקר שלישי יצירתי לגילאי 4-8 עם סדנת יצירה עם תוצרי עיצובים אישיים של הילדים במתנ"ס ושעת סיפור ויצירה בנייר של תיאטרון אילושק'ה לגילאי 5-8 שתתקיים ב- 29.07.2021 בפארק הזית.

התושבים המבוגרים ביישוב לא נותרו מאחור וגם להם יש מספר אירועי קיץ בחודשים הקרובים כמו – שירת המונים שמחה ועוצמתית 'קולם ביחד' שתתקיים ב- 27.07.2021 באולם המתנ"ס והקומדיה "באוברדרפט" שתתקיים ב- 04.08.2021 בתיאטרון אספקלריא.

בין שלל אירועי התרבות והפנאי יתקיימו גם מספר כנסים וסדנאות, כמו סדנת הזום המעשית של המרכז צעירים של היישוב, אשר דואג לקידום צעירי היישוב גם בחופשת הקיץ ופותח ב- 14.07.2021 את הסדנה בנושא אימון להצלחה לגילאי 18-40 ללא עלות. הסדנה, בהנחיית רונית שירה לוי, תקנה למשתתפים בה כלים אימוניים להצבת מטרות והדרך להשגתן.

אירועים נוספים שיתקיימו בחודש הקרוב הם, הצגת 'תבלין של שבת' של תיאטרון אבני דרך והצגה ויצירה בנושא 'סיפור ישראלי' בפארק שושנה דאמרי ביישוב.

לקראת סוף החודש ב- 26.07.2021 יתקיים כנס מתנדבי של"מ וגיוס מתנדבים לשנה הבאה עבור תושבי קריית עקרון, בסימן 'חזרה לשגרה וחבר מביא חבר", ללא עלות באולם האירועים במתנ"ס.

חגיגת סוף הקיץ, שתשאיר לתושבי היישוב טעם מתוק תתקיים ב 12.08.2021, באולם המתנ"ס ותיפתח עם הצגת הילדים "האריה בספריה" של תיאטרון הילדים הישראלי ותסתיים עם המופע של טל מוסרי, כוכב הילדים ובוב ספוג שישמחו את הקהל בחגיגה של שירים וריקודים.

ראש המועצה, חובב צברי: "אני נרגש וגאה לפתוח את חגיגות הקיץ שישאירו לתושבים שלנו, טעם מתוק לשנה הבאה. היה לי חשוב מאוד לעשות את המקסימום על מנת להביא ליישוב מגוון רחב של אירועי קיץ חווייתיים ומהנים במיוחד לאור הקשיים שנאלצנו להתמודד איתם בשנה האחרונה בצל מגפת הקורונה ומבצע 'שומר החומות' וכמו שהפקנו את אירועי הקיץ, המועצה בראשותי, תמשיך ליזום ולפתח את היישוב עבור כלל התושבים".

* לפניות בנושא נגישות: havbyt@ekron.matnasim.co.il