קריית עקרון מצדיעה לרנ"ג תמיר עראקי


21/04/2017 10:00

רנ"ג ערקי , תושב קריית עקרון, קיבל פרס מפעל חיים על 28 שנות שרות בחיל הטכנולוגיה והאחזקה.

בטקס חגיגי שנערך ב 19.04.2017, קיבל רב נגד תמיר ערקי, תושב קריית עקרון, פרס מפעל חיים מטעם חיל הטכנולוגיה והאחזקה על פועלו והישגיו ב 28 שנות שרותו במערך.

רנ"ג עראקי, בן 46, נולד והתחנך בקריית עקרון. לאחר סיום לימודיו בבית הספר בן צבי ביישוב ואורט ברזילי ברחובות, התגייס תמיר לחיל הטכנולוגיה והאחזקה (לשעבר חיל חימוש) לתפקיד מכונאי רכב בחטיבה 460. לאחר מכן התקדם לתפקיד אחראי מחלקת מכונאות בבסיס אימון ליחידות שדה 750. משנת 2006 ועד היום, משמש רנ"ג עראקי כאחראי מחלקת בחנים במרכז האימונים של זרוע היבשה בנוסף על תפקידו כקצין טיפול ואחזקה במסגרת אימוני יבשה מורחבים במרחב צפון.
פרס מפעל החיים שניתן לרנ"ג ערקי משקף את רוח הנתינה וההצטיינות שמהוות את תכונותיו הבולטות ביותר של רנ"ג עראקי, וכן באמתחתו תעודות הוקרה רבות והצטיינויות מערך לכל אורך שירותו.

בטקס שנערך בראשות קצין טכנולוגיה ואחזקה ראשי, תא"ל מישל ינקו, קיבל ערקי את פרס מפעל החיים על תרומתו והישגיו לאחר שהעפיל על 11 מועמדים נוספים לאותו הפרס מאותו החיל. בטקס נכחו משפחתו של רנ"ג עראקי, אשתו, בנו בן ה 15 ובתו בת ה 20 המשרתת בחיל הרפואה כמדריכת חובשים ומפקד צוות. עוד הגיעו לחזק ולתמוך ראש מועצת קריית עקרון, מר חובב צברי ומר נועם אהרון, המשנה לראש המועצה ומחזיק תיק החינוך והביטחון.

רנ"ג תמיר עראקי: " תמיד היו לי שאיפות גבוהות, תמיד שאפתי ליותר מבחינת עבודה ומקצועיות. בצבא צריך תמיד להסתכל מחוץ לקופסה, זוהי שאיפה של כל נגד וקצין בצבא, לעשות שינויים ושיפורים בחייל, להגיע לרמה הגבוהה ביותר שאתה יכול להגיע מבחינת לאן אתה מוביל את המערך. פרס מפעל חיים הוא תעודת הוקרה מרשימה על כל פועלך והישגייך, יש עדיין לאן לשאוף ותמיד צריך לייעל ולתרום. אני מאחל לכולנו חג עצמאות שמח".

מר חובב צברי, ראש המועצה: "אנו גאים בהישגיו ובתרומתו הרבה של רנ"ג תמיר עראקי לצה"ל ולמדינה ושמחים ללוות אותו בקבלת הפרס המשמעותי שהוגש לו. תמיר מסמל את תמצית העשייה והתרומה לקהילה ולמדינה המאפיינים את היישוב. אנו מחזקים את ידו של רנ"ג עראקי ומאחלים לו המשך שירות פורה, משמעותי ומאתגר ובהזדמנות זו נאחל לתמיר, למשפחתו ולכל תושבי קריית עקרון חג עצמאות שמח".