קריית עקרון נפרדת ממפקד משטרת רחובות


23/05/2017 23:11

ניצב משנה מר יעקב ברמן, מפקד תחנת משטרת רחובות, קודם לתפקיד סגן מפקד מחוז השפלה.

בטקס חגיגי בנוכחות חברי מועצת קריית עקרון, מנהלי המחלקות ומנכ"לית המועצה, נפרדה קריית עקרון מניצב משנה מר יעקב ברמן מפקד תחנת משטרת רחובות, אשר סיים את תפקידו כמפקד התחנה לטובת קידום לתפקיד סגן מפקד מחוז השפלה.

ראש המועצה מר חובב צברי, נשא דברים בטקס המכובד וציין כי אמנם ניצב משנה ברמן עוזב את התפקיד, אך אינו נפרד מן האזור בו הוא מהווה חלק אינטגרלי. בדבריו, סיפק ראש המועצה סקירה מקיפה על המתרחש בקריית עקרון, וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה ששרר בינו לבין ניצב משנה ברמן הן ברמה האישית והן במקצועית משום ראייתם המשותפת את צרכי היישוב והאכיפה בו ובאזור בילו סנטר.

ראש המועצה הביע את הערכתו לכך שניצב משנה ברמן היה זמין עבור היישוב באופן תמידי והעיד כי "נעשתה עבודה מצוינת" בשיתוף הפעולה עם משטרת ישראל בפיקודו של ניצב משנה ברמן. דבריו של ניצב משנה מר יעקב ברמן לא איחרו לבוא כאשר זה ציין לשבח את פועלו של ראש המועצה מר חובב צברי וציין לשבח את הפתיחות ויכולת ההקשבה של ראש המועצה, שאפשרו עבודה משותפת למציאת פתרונות לאירועים ביישוב. ניצב משנה ברמן ציין כי בהשוואה ליישובים אחרים בסביבה, מצבה של קריית עקרון טוב בהרבה: " היישוב עבר תהליכים טובים בתקופת כהונתו של חובב", העיד ניצב משנה ברמן, "גם בפני השטח וגם מתחת לפני השטח ישנה התחדשות רציפה הנראית לעין". ניצב משנה ברמן אף הוסיף כי נושא הפשיעה בישוב מטופל בצורה מיטבית וכי הדברים נמצאים ב"מצב טוב מאוד" וכן ציין כי "גם במדדים לאומיים קריית עקרון במצב טוב מאוד".

ניצב משנה ברמן שב וציין כי הקשר המיוחד שלו עם קריית עקרון אינו צפוי להסתיים בעקבות הקידום הצפוי לו, וציין כי לשמחתו הוא ימשיך ללוות את הישוב כסגן מפקד מחוז השפלה. את הטקס החגיגי חתם ניצב משנה ברמן בדברי אהדה לראש המועצה באומרו "אתה מעצים את הטוב, גם במעשים וגם במילים, זהו הדבר המאפיין אותך".

מר חובב צברי ראש המועצה: "איחולי הצלחה על בחירתך לסגן מפקד מחוז השפלה, אני סמוך ובטוח שתוביל את השפלה להישגים במקצועיות, תוך שמירה על ביטחונם של תושבי השפלה, ודאגת להשאיר אחריך מורשת מגובשת חזקה וערכית."