קריית עקרון ערוכה ומוכנה


30/08/2016 22:41

ביקורו של האלוף, יואל סטריק, מפקד פיקוד העורף וצוותו ,תפסו את קריית עקרון ערוכה ומוכנה לכל תרחיש חירום אפשרי, מלחמה ,אסון טבע ועוד.

האלוף, יואל סטריק וראש המועצה מר חובב צברי

בשבוע שחלף, קיים ראש מועצת קריית עקרון ,חובב צברי, דיון רב משתתפים בו לקחו חלק אנשי פיקוד העורף ומנהלי המכלולים במועצה בעת חירום.

הדיון המעמיק עסק בנושאי היערכות בחירום, ותפקודה של הרשות בזמן מלחמה , פיגוע או אסון טבע.

בדיון נכח האלוף יואל סטריק אשר בא לשמוע על ההערכות והתרגול אותם מבצעת המועצה על מנת להיות מוכנה לכל תרחיש חירום אפשרי.

המועצה המוגדרת בסיכון בינוני לא שוקטת על השמרים ופועלת להקמת מרכז הפעלה יישובי שייתן מענה הולם בעת הצורך.

האלוף שמע על תרחישים אמיתיים שקרו בקריית עקרון בעת "צוק איתן", למד מקרוב כיצד התמודדה הרשות עם המקרים הרלוונטיים, שמע על דרכי ההתמודדות והקשיים איתם מתמודדת הרשות בנושאי ההערכות והבטיח לסייע ככל שניתן.

מדברי מפקד פיקוד העורף אלוף יואל סטריק "אני מתרשם שיש במועצה המקומית קריית עקרון הבנה עשיה ותרבות של הכנות לחירום. עשייה והכנות אלו מובילות לעצמאות הרשות בהענקת שירותים לאזרחיה בעת עימות וליכולת תפקודית גבוהה יותר. הרשות היא לבנת היסוד למתן תחושת הביטחון לתושביה וניכר כי המועצה מבינה את האחריות שלה בתחום זה. פיקוד העורף יסייע ויתמוך בכל מה שיידרש על מנת שקריית עקרון תהיה מוכנה לחירום."

חובב מסר בתגובה: אני מקווה שלא נצטרך להתמודד עם מלחמות או אסונות טבע, אולם אנו מוכנים לכל תרחיש אפשרי, נמשיך ברכישת ציוד ובהכשרת בעלי התפקידים וצוותי המתנדבים.

אני קורא לכל מי שיכול להתנדב לבוא ולקחת חלק.

היערכות ומוכנות נכונה בשגרה מאפשרת טיפול נכון בעת חירום.