רשות מצטיינת בחינוך!


16/11/2022 09:12

אנו שמחים לבשר לכם כי משרד החינוך הודיע לנו לפני שעה קלה כי קריית עקרון זכתה בפרס החינוך הרשותי במחוז ועלתה להתמודדות גם לפרס הארצי!

מדובר בפרס יוקרתי שמעניק משרד החינוך לרשויות מצטיינות בחינוך המוכיחות הצטיינות בתחום הפדגוגי, החברתי, הבלתי פורמלי והקהילתי בתחום החינוך.

היישוב נבחר מתוך 6 רשויות במחוז אשר עלו לוועדת הפרס של המחוז במשרד החינוך.

אביבה וגנר, מנהלת אגף החינוך, הגישה את היישוב לתחרות בלוח זמנים צפוף ובתנאים קפדניים עליהם החליטה הוועדה.

עם העלייה לשלב ב' בתחרות, הציגה המועצה בפניי הוועדה בפרזנטציה יצירתית ובסיפורים אישיים של אנשי החינוך, התלמידים והתושבים בפני הוועדה.

להכנות לתחרות נרתמה המועצה כולה: מחזיק תיק החינוך, משה לוי, מנהלי כל האגפים ומחלקות המועצה, מנהלות בתי הספר, מנהלות הגנים והמתנ"ס.

ראש המועצה, חובב צברי: "זה אינו סוד שקריית עקרון מצטיינת בחינוך והמועצה משקיעה והציבה את התחום בראש סדר העדיפויות לאורך העשור האחרון בכל קשת החינוך מהגיל הרך ועד הגיל השלישי.
ועכשיו זה רשמי! כבוד גדול והתרגשות עצומה על הזכייה בפרס והעלייה לפרס הארצי.
בקריית עקרון חינוך הוא עיקרון! גאה מאוד בצוות המצוין שלנו במועצה, באנשי החינוך שלנו ובתושבים המצויינים שלנו! חינוך תרבות וספורט בונים קהילה ולנו יש קהילה מצטיינת ואיכותית! הגענו לרגע הזה בזכות השקעה של שנים בתקציבים, באנשי החינוך, בבניית תכניות ייחודיות ומיוחדות לא רק לילדים אלא גם מבוגרים כמו 'הזדמנות שנייה', כל זאת במטרה להמשיך להצטיין ולהציע לכולם מגוון רחב של יוזמות ופעילויות.

נמשיך להשקיע בחינוך ולהצטיין!"

משה לוי, מחזיק תיק החינוך: "בוקר של בשורה נפלאה ומשמעותית. אני מלווה את אגף החינוך בתי הספר והגנים מקרוב ויודע בדיוק כמה מאמצים נעשים כדי להביא ליישוב את התכניות הטובות ביותר והאיכותיות ביותר. יש תמורה לאגרה! הפרס ממשרד החינוך מהווה חותמת רשמית לרמת החינוך ביישוב. ישר כוח!"