שומרים על ביטחון היישוב


28/03/2022 15:41

המועצה ממשיכה להשקיע בשמירה על ביטחון התושבים, לאחר התקנה של 60 מצלמות ברחבי היישוב. ראש המועצה שוחח עם מפקד תחנת רחובות בנושא תגבור הסיורים ביישוב והצבת מחסומים בכניסות.

לאחר דיון חירום שהתקיים במועצה בסוף השבוע, שוחח ראש המועצה, חובב צברי, עם סגן ניצב, דודי מירון, מפקד תחנת רחובות, וסיכם עימו על מספר צעדים אשר מטרתם לשמור על הביטחון ביישוב ועל התושבים וכן להקנות ביטחון אישי לכל תושב ותושבת.

במסגרת הסיכום בין השניים, הוחלט על הגברת הסיורים ביישוב וכן פריסת מחסומים מעת לעת בסמוך לכניסות והיציאות. פעולות אלה לצד המשך התקנת המצלמות בכלל היישוב, הגברת פעילות סיירת ההורים, הסברה ותיגבור הפקחים בשטח הינם חלק מתכנית כוללת של ראש המועצה, חובב צברי, לשמירה על הקהילה והביטחון האישי במרחב הציבורי: "ביטחון אישי לתושב הינו מצרך חיוני לפני כל נושא אחר, ללא הבטחת הביטחון האישי של תושבינו בכל מקום לא נוכל לספק קרקע בטוחה ויציבה הנדרשת לכל אזרח באשר הוא במקביל למודעות אצל כל התושבים וההבנה שהפשע – לא משתלם!"

נכון לשלב זה, קריית עקרון מרושתת ב- 60 מצלמות הפרוסות במרחב הציבורי, בשערי הישוב, בתי הספר, גנים ציבוריים, מבני הציבור וצמתים מרכזיים. במסגרת התוכנית הכוללת יוצבו מצלמות נוספות בצירים הראשיים, בגנים הציבוריים, בפארקים ובלב השכונות.

פרויקט הצבת המצלמות נמשך גם בימים אלה. כבר בשבועות הקרובים צפוי תגבור כוחות המשטרה בקריית עקרון וכן הצבה של מחסומים יזומים.

אנו קוראים לכל התושבים במידה ואתם מזהים אנשים חשודים ורוצים לדווח על פעילות חשודה בזמן אמת התקשרו למספר הטלפון של הפיקוח שעובד 24/7: 054-9636275 ודווחו לנו!

להציב את הביטחון האישי בראש סדר העדיפויות! ראש המועצה חובב צברי בטור דעה