תא"ל במיל רוני מורנו המשנה למנכ"ל משרד הביטחון ביקר בקריית עקרון


15/09/2017 06:48

תא"ל במיל רוני מורנו המשנה למנכ"ל משרד הביטחון ביקר בקריית עקרון

בשבוע שעבר ביקר בקריית עקרון המשנה למנכ"ל משרד הביטחון, תא"ל במיל' רוני מורנו וקיבל סקירה מקיפה על היישוב מפי ראש המועצה, מר חובב צברי. אחד הנתונים שצד את עינו וזכה לבקשת הרחבה היה נתוני החינוך המרשימים בקריית עקרון, על ההשקעה לחינוך ומצוינות ביישוב, על נתוני הזכאות לבגרות הגבוהים ועל שיעורי גיוס משמעותי לצה"ל. ראש המועצה הציג בפני מורנו הן את הגישה החינוכית של היישוב והן את היחס האישי לכל ילד.

בסקירתו סיפר ראש המועצה צברי למורנו כי כאשר הובא לידיעתו כי שלושה מילדי הישוב זקוקים לגן על הרצף האוטיסטי, לא היסס וערב פתיחת שנת הלימודים הורה לצוותי החינוך להקים גן עבור שלושת ילדים אלו, שלא נמצאה להם מסגרת חינוכית מתאימה. בתגובה חשף תא"ל מורנו בפני הנוכחים את ההיכרות בינו לבין ראש המועצה צברי עוד מימיהם בפו"ם באומרו "בולדוזר היית ונשארת".

ביקור של תת אלוף במילואים רוני מורנו ביקור של תת אלוף במילואים רוני מורנו
במהלך ביקורו, ביקש מורנו לדעת במה יוכל לסייע. ראש המועצה צברי פרש בפניו מספר נושאים, ביניהם נושא האנדרטה לזכר הנופלים מקריית עקרון, שיפוץ, שיקום ושדרוג בית יד לבנים המקומי, שיפוץ מרכז ההפעלה והקמת מוקד רואה.

בסיום הפגישה עם ראש המועצה יצא מורנו יחד עם ראש המועצה וחברי מועצה נוספים למפגש עם אמהות שכולות, מהן שמע על הקושי והכאב על אובדן יקיריהם. במהלך המפגש, התקשה מורנו להסתיר את רגשותיו וביקש לדעת על הבעיות אשר מטרידות את המשפחות השכולות.

ראש המועצה, מר חובב צבר י:"אני מודה לתא"ל במיל רוני מורנו על נכונותו לסייע בהנצחת נופלי היישוב והעזרה למשפחות השכולות. אני מקווה שבשיתוף פעולה עם ידידי תא"ל רוני מורנו, נוכל לשפר את מבני ההנצחה ולסייע ולו במעט בהתמודדות היום-יומיות של המשפחות השכולות".

ביקור של תת אלוף במילואים רוני מורנו ביקור של תת אלוף במילואים רוני מורנו