תחרות שח מט ארצית בקריית עקרון


08/11/2021 09:43

בתום שבוע של קרבות מותחים נתן בירנבוים זכה באליפות ישראל בשחמט בוגרים שנערכה בקריית עקרון

האלוף החדש זכה לאחרונה גם באליפות אירופה לוותיקים והתמודד ראש בראש מול השחקנים הטובים בישראל במשחק שח קלאסי. ראש המועצה חובב צברי: "מצוינות בספורט היא דרכנו, ויש לכך ערך רב בחינוך ילדינו"

לאחר שנים בהן לא התקיימה אליפות ישראל לשחמט של איגוד השחמט לבוגרים, הוחלט להחזיר את המסורת וביום ראשון שעבר הושקה האליפות בשבוע של תחרויות בקריית עקרון. אתמול (ראשון), אחרי שבוע מותח, הסתיימה האליפות בטקס חגיגי בו התארחו ילדי קריית עקרון וזכו לשחק לצד האלופים.

בסיום האירוע הוכתר נתן בירנבוים, תושב רחובות השכנה, לאלוף הישראלי. לצדו השתתפו השנה בתחרות גם רב האמן אביגדור ביחובסקי וכן שחקני נבחרת הסניורים אשר באליפות אירופה קבוצתית. מדובר באליפות של השח הרגיל והקלאסי ולא המהיר כפי שמקובל כיום בעולם.

ראש המועצה מר חובב צברי בירך את הזוכים והמשתתפים על רוח הספורט: "חשוב שכולם ידעו – קריית עקרון מעודדת ותומכת בספורט וביוזמות ספורט. מצוינות בספורט היא דרכנו ויש לכך ערך רב בחינוך של ילדינו". כמו כן בירך והודה לשותפים ליוזמה בהם צביקה ברקאי, יו"ר איגוד השחמט הישראלי ומנכ"ל האיגוד גיל ברוחובסקי וכן למתנ"ס שאירח את התחרות.