תקשורת מתקדמת לקריית עקרון


10/04/2018 22:00

שר התקשורת ח"כ איוב קרא ביקר בקריית עקרון על מנת לבחון מקרוב שיתוף פעולה עם המשרד עליו הוא אמון. במהלך הביקור קיבל השר סקירה נרחבת על היישוב והתפתחותו בתקופה האחרונה.

שר התקשורת ח"כ איוב קרא הגיע לביקור בקריית עקרון יחד עם אנשי המקצוע של משרד התקשורת ואנשי רשות הדואר , על מנת לבחון מקרוב שיתוף פעולה, אחד הנושאים שעלו על סדר היום פריסת סיבים אופטיים ברשת מקומית, אשר תאפשר פריסת מערכת מצלמות, שירותי בקרה, שימושי אבטחה, חירום ושמירת הסדר הציבורי, פתרונות חנייה חכמים והסדרת תנועה. אספקת אינטרנט מהיר למערכת החינוך, שליטה בתאורת רחוב ובמרחב הציבורי שתאפשר חיסכון משמעותי ושירות אינטרנט אלחוטי- ווי פיי חופשי ברחבי היישוב, נושא חשוב נוסף, הרחבת סניף הדואר המקומי ובחינת העתקתו למקום מרווח יותר נגיש ומתקדם. עוד הבטיח השר לבחון אפשרות של הקמת תחנת רדיו מקומית אשר תיתן מענה לתושבי קריית עקרון בשגרה ובחירום.

השר התרשם מאד מפריצת הדרך שעשתה המועצה בארבעת השנים האחרונות ולא הפסיק לשבח את העוסקים במלאכה, והורה לצוות משרדו לפעול מהר ככל האפשר בקידום הנושאים שעלו בדיון.

ממועצת קריית עקרון נמסר בתגובה: "אנו מודים לשר על הביקור ועל היחס החם והרצון לסייע לישוב, השר קיבל תעודת הוקרה גם על פועלו כשר התקשורת ופועלו למען המדינה וביטחונה".