מעתה מזמינים תור מראש בדואר ומצמצמים את זמן ההמתנה
ההגעה לסניף הדואר ברחוב הרצל בנין המועצה המקומית תתאפשר רק בהזמנת תור מראש
בשורה לתושבי קריית עקרון בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל הרחיבה במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר ברחוב הרצל בנין המועצה המקומית. החל מחודש ינואר תתאפשר הגעה לסניפים רבים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, (www.israelpost.co.il) באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171.
מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף הדואר ברחוב הרצל בנין המועצה המקומית קריית עקרון רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת.
בין הערים בהם תידרש הזמנת תור מראש לפני ההגעה: קריית עקרון, בני ברק, שוהם, קריית ביאליק, מודיעין-מכבים-רעות, פרדס חנה, כרכור, נוף הגליל, הוד השרון, חיפה, קריית-אתא וסניפים נבחרים בתל אביב, ירושלים ועוד.
בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור. מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".
במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5 מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים).
החל מתאריך ה- 2 בפברואר ניתן יהיה להגיע כאמור לסניף הדואר בקריית עקרון רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.
להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק