הושבעה המועצה החדשה של קריית עקרון


02/04/2024 21:00

אילן ירימי, ראש המועצה הנבחר, החל בתפקידו!

מועצה חדשה הושבעה השבוע והיא כוללת 11 חברים מתוכם 6 חברי מועצה חדשים.

לאחר שני סבבי בחירות ובחירתו של אילן ירימי ברוב גדול של מעל ל73%, הושבעה הערב, יום שלישי, המועצה החדשה של קריית עקרון. במסגרת הערב החגיגי נפרדה המועצה מראש המועצה היוצא, חובב צברי, שכיהן בתפקידו במשך שתי קדנציות ומחברי המועצה היוצאים.

ראש המועצה הנכנס, אילן ירימי, בירך את הנוכחים והודה לתושבים על האמון שנתנו בו: "יותר מ73% מקולות הבוחרים בחרו בשינוי למען קריית עקרון והדבר מחייב אותי להביא את השינוי המיוחל.
אני מבטיח כי בקדושה הראויה לתפקיד ציבורי אשמור על היישוב שלנו, אקדם אותו בהתאמה לחזון שלכם, בני קריית עקרון, אמשיך לעשות ולתת למענכם ולדאוג לצרכים של כל תושב ותושבת"

ירימי, הצליח להביא ניצחון מוחץ וזאת לאור חיבורים שעשה בין המתמודדים השונים במועצה. בחודשים הראשונים תאלץ הקואליציה הנבחרת לבחון נושאים רבים ומשמעותיים ליישוב בראשם הסכם הגג שנחתם אשתקד וכן נושא חזות ופיתוח הישוב: "לצידי קואליציה מגוונת חזקה ואיתנה שיודעת לשים את המחלוקות בצד ולעמוד זה לצד זה למען הציבור והיישוב, יחד כשותפים נעבוד לילות כימים ונדאג להגשים את הבטחתנו לציבור הרחב, למנהל התקין, לרמת השירות לתושב ולהתפתחות היישוב. נקדם את תוכניות ההתחדשות ולצד זאת נבחן את הסכם הגג שנחתם, נדע לעמוד מול משרדי הממשלה על מנת שההסכם יענה על צרכינו כיישוב קטן וקהילתי, ויותאם לאורח חיינו ולחזון שלנו בנוגע לעתיד היישוב"

לתפקיד מנכ"ל היישוב צפוי להתמנות עו"ד אייל זלנה, שיחליף את המנכ"ל הקודם, ניסן גז, שהיה בתפקידו כשנתיים וחצי ולזכותו נרשם הקמת המוקד היישובי. עו"ד זלנה, לשעבר חבר מועצה בשתי כהונות סגן ומ"מ מחזיק תיק ההנדסה שימש כיו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב רחובות בהסתדרות, גר בישוב קרוב ל- 40 שנה ומכיר היטב את המערכת המוניציפאלית ואת קריית עקרון. רואה בתפקיד שליחות ציבורית מהמעלה הראשונה.