מכרז: מנהל/ת אגף לשירותים חברתיים


01/10/2024 18:52

מכרז פומבי מס' 01/09

  • היחידה: רווחה
  • תואר המשרה: מנהל/ת אגף רווחה
  • דרגת המשרה ודירוגה: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים
  • היקף משרה: 100%
  • סוג מכרז: חיצוני
  • כפיפות: מנכ"ל המועצה

תיאור התפקיד:

  1. מנהל אגף רווחה, מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה. אחראי לעבודה התקינה של האגף, עובדיה ועובדי המסגרות הקשורות בה, על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית, פועל לקידום רווחת התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב.
  2. אחראי בפני הרשות המקומית לתפקוד תקין של האגף ולביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והשירותים החברתיים, והרשות המקומית. פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה כמפורט בחוקים, תקנות והוראות המנכ"ל ( תע"ס ) ואחראי ליישום מדיניות זו.
  3. אחראי להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
  4. אחראי לניהול- גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב והערכה אחר ביצועם.
  5. יוזם מפתח ומקיים קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף עם שרותי רווחה אחרים בקהילה, מייצג את האגף בפני גורמי חוץ.
  6. אחראי לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו ע"י המשרד בנושאים אלה.
  7. אחראי להתפתחותם המקצועית ולקידומם של העובדים, בין השאר ע"י יעוץ, הדרכה והשתלמויות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף ולשיפור השירות.
  8. אחראי שהזכאים לשירותים חברתיים יקבלו את הסיוע והטיפול הדרושים בצורה הנאותה ובמועד הרצוי, בהתאם לצרכי עבודת האגף ובהתאם לאמות מידה מקצועיות.
  9. פועל לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
  10. מבצע פעולות בתיאום עם ראש הרשות ומי מטעמו בתחומי הרווחה, ופעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה עליו.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

  • עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית – חובה.
  • יתרון לבעל תואר שני (בנוסף לדרישה לתואר האקדמאי בעבודה סוציאלית) באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול
    מלכ"רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
  • בוגר הכשרה ניהולית או תכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות, הניתן ע"י גורם אקדמי מוכר ומוכר ע"י המשרד (מועמד שאינו עונה לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס).

ניסיון מקצועי:

ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית, יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים.

(הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן)

ניסיון בארגון ובהפעלת צוות עובדים, בארגון מפעלים ופרויקטים בקהילה, במשא ומתן עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על שלביו.

ניסיון ניהולי:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות – ניהול של 6 עובדים לפחות בכפיפות ישרה.
  • בעל יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ויצירת קשר עבודה ומערכות יחסי גומלין.
  • בעל ידע בהפעלה ובהדרכת צוות עובדים.
  • רצוי היכרות וידע בתחום השלטון המקומי.

הגשת הצעות ומועדים:

פרטי המכרז מפורסמים באתר האינטרנט של המועצה, כמו גם הטופס להגשת מועמדות, אשר חובה להגיש על גביו את המועמדות. כתובת האתר: kiryat-ekron.muni.il

יש להגיש מועמדות בצירוף קו"ח, העתק תעודת זהות, המלצות ומסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף על גבי הטפסים הייעודיים להגשת מכרזי כוח אדם יש לציין בנושא: מכרז פומבי מס' 01/09 טל לבירורים: 08-6228941

הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל או לאחר המועד האמור תפסול את המועמדות על הסף.

תאריך אחרון להגשת מועמדות יום 15.10.2024 שעה 00:00

  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמד עם מוגבלות או קשיי שפה זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ומתבקש להודיע על הצורך בכך במועד הגשת מועמדותו.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים.

בכבוד רב,
אילן ירימי
ראש המועצה