מכרז: עובד/ת יחידת משאבי אנוש


14/11/2024 13:13

מכרז פומבי מס' 06/11

  • היחידה: הון אנושי
  • תואר המשרה: עובד/ת יחידת משאבי אנוש
  • דרגת המשרה ודירוגה: 37-39 בדירוג המח"ר
  • היקף משרה: 50%
  • סוג מכרז: חיצוני
  • כפיפות: מנכ"ל המועצה

הערות: במועצה מועסקת רכזת כוח אדם ב-50% משרה ובכוונת המועצה להרחיב את התפקיד להיקף של משרה מלאה. התפקיד מאוייש כעת במילוי מקום.

תיאור התפקיד:

  • סיוע בהליכי מיון וגיוס לרשות.
  • סיוע וליווי בהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית.
  • בדיקה ומעקב אחר תקני כוח האדם הרשות.
  • תיאום וריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון.
  • תיאום וריכוז תהליכים ארגוניים.
  • מעקב אחר מערך הנוכחות.
  • סיוע וליווי בהליכי סיום העסקה (פיטורים, התפטרות, פטירה ופרישה לגמלאות).
  • מענה לפניות העובדים בנושאים מגוונים בתחומי ההון האנושי.
  • ביצוע מעקב וסגירת פניה שמתקבלת ביחידת ההון האנושי.
  • מענה למשימות היחידה המשתנות מעת לעת ובהתאם לצורך.

תנאי סף:

  • השכלה ודרישות מקצועיות: תעודת בגרות מלאה.
  • דרישות ניסיון: ניסיון מקצועי- לפחות שת ניסיון אחת בתחום העיסוק של המשרה.

דרישות נוספות:

  • שפות – עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-אופיס

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • אמינות ומהימנות אישית
  • כושר למידה
  • כושר עבודת צוות
  • כושר לטפח יחסים בין אישיים
  • עבודה תחת לחץ

הגשת הצעות ומועדים:

פרטי המכרז מפורסמים באתר האינטרנט של המועצה, כמו גם הטופס להגשת מועמדות, אשר חובה להגיש על גביו את המועמדות. כתובת האתר: kiryat-ekron.muni.il

יש להגיש מועמדות בצירוף קו"ח מעודכנים, אישורי השכלה, אישורי העסקה, צילום רישיון נהיגה בתוקף והמלצות. על גבי הטפסים הייעודיים להגשת מכרזי כוח אדם יש לציין בנושא: מכרז פומבי מס' 06/11

טל לבירורים:

  • הגשת מועמדות שלא כנדרש לעיל או לאחר המועד האמור תפסול את המועמדות על הסף.
  • תאריך אחרון להגשת מועמדות יום 25/11/24 שעה 00:00
  • תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמד עם מוגבלות או קשיי שפה זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה ומתבקש להודיע על הצורך בכך במועד הגשת מועמדותו.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים.

בכבוד רב,
אילן ירימי
ראש המועצה